Toimitusmaksu alk. 8,90€ / Yli 150€ tilaukset ilman toimitusmaksua / Nouto Naantalin myymälästä maksuton

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 18.4.2023 alkaen.

Verkkokauppa

Sisustus Mandarina / Tanja Lintunen Design
Luostarinkatu 27
21100 Naantali

045 676 8770
info@sisustusmandarina.fi
www.sisustusmandarina.fi
2010977-5

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

 Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Sisustus Mandarina yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Sisustus Mandarina / Tanja Lintunen Design
Luostarinkatu 27
21100 Naantali

045 676 8770
info@sisustusmandarina.fi
www.sisustusmandarina.fi
2010977-5

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Toimituskulun määrä perustuu paketin painoon ja kokoon. Käytössä olevat toimitustavat ovat Matkahuollon Lähipaketti, Postin Postipaketti sekä nouto Sisustus Mandarinan myymälästä. Lahjakortin tilaaja voi ladata sähköisesti omalle koneelleen. Pakettien lähettämiseen käytämme kierrätettyjä pakkausmateriaaleja.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Jos tilattavia tuotteita on varastossamme, toimitamme ne kuljetusyhtiön kuljetettavaksi 1-2 arkipäivässä. Jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita, ilmoitamme poikkeavasta toimitusajasta. Ilmoitamme näiden tuotteiden mahdollisista toimitusviiveistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla, esimerkiksi sähköpostilla, os. info@sisustusmandarina.fi. Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille tuotteista saamamme suoritukset sekä toimituskulut. Emme vastaa lisäkustannuksista, jotka johtuvat siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan. Palautamme maksut viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa.

Asiakas vastaa peruutetun tuotteen palauttamisen lähetyskuluista silloin kun ei ole kyse reklamoidusta tuotteesta.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Haluamme, että saat kaikissa verkkokaupan vaiheissa meiltä hyvää ja sujuvaa palvelua. Jos kaikki ei kuitenkaan mene suunnitellusti, näin teet asiasta reklamaation:

Tuote on viallinen tai toimimaton tai olet saanut väärän tuotteen

  • Tarkasta tuote heti sen saatuasi
  • Ota kuva jokaisesta viallisesta tuotteesta.
  • Ilmoita viallisesta tai väärästä tuotteesta meille viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden sisällä sen vastaanottamisesta kirjallisesti sähköpostilla  info@sisustusmandarina.fi. Kerro viestissä haluatko viallisen tilalle uuden virheettömän tuotteen, vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen vai peruuttaa kaupan viallisen tuotteen osalta. Ensisijainen korvaus viallisesta tai väärästä tuotteesta on uusi virheetön tuote. Liitä viestiin kuvat viallisista tuotteista. Vastaamme viestiisi vuorokauden kuluessa. Vastausviestissä annamme tarkemmat palautusohjeet.
  • Palauta reklamoitu tuote palautuslomakkeen kanssa meiltä saamiesi ohjeiden mukaisesti. Voit halutessasi lähettää palautuslomakkeen meille myös erikseen sähköisesti. 
  • Reklamoidun tuotteen palautuksesta ei peritä sinulta lähetyskuluja.
  • Palautamme reklamoidusta ja peruutetusta tuotteesta maksamasi ostohinnan ja toimituskulut samaa maksureittiä käyttäen kuin millä alkuperäinen maksu on tehty. Palautamme maksut kun palautuslomake on saapunut meille peruutusajan (14 vrk) voimassa ollessa.

Jos tuote on rikkoontunut tai vaurioitunut kuljetuksessa

  • Tarkista kuljetuslaatikon kunto heti vastaanottaessasi sen. Älä kuittaa lähetystä vastaanotetuksi ennen kuin olet tarkastanut kuljetuspakkauksen silmämääräisesti.
  • Jos kuljetuspakkauksessa on repeämiä tai painaumia, tee asiasta varauma kuljetusyhtiön noutopisteen edustajalle saman tien.
  • Jos vaurioitunut lähetys on noudettu kuljetusyhtiön pakettiautomaatista, tarkasta tuotteet mahdollisimman pian vastaanottamisen jälkeen ja viimeistään 7 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.
  • Jos myös lähetyksen tuotteet ovat vioittuneet, tee meille kirjallinen reklamaatio sähköpostilla (info@sisustusmandarina.fi) 7 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Tämän ajan jälkeen kuljetusyhtiö ei enää ole vastuussa tuotteiden kuljetusvaurioista. Emme ota käsittelyyn reklamaatioita kuljetusvaurioista, joista on aikaa yli 7 vuorokautta.
  • Ota kuvat kaikista vioittuneista tuotteista sekä kuljetuspakkauksesta ja pakkausmateriaaleista ja liitä ne reklamaation oheen. Vastaamme viestiisi vuorokauden kuluessa.
  • Säilytä rikkoontuneet tuotteet siltä varalta, että kuljetusyhtiö haluaa ne haltuunsa. Otamme sähköpostitse yhteyttä mahdollisesta tuotteiden palautuksesta.
  • Ensisijainen korvaus rikkoontuneesta ja käyttökelvottomasta tuotteesta on uusi virheetön tuote.


Lahjakortti